VONQ voor het 3e jaar op rij benoemd tot Strategisch Leider in de “Fosway 9-Grid™ for Talent Acquisition 2024”

ROTTERDAM, Nederland, 29 mei 2024

VONQ, een wereldwijde TA Tech leider in Gen AI-aangedreven talentmarketing, is voor het derde achtereenvolgende jaar erkend als strategisch leider in de Fosway 9-Grid™ for Talent Acquisition 2024. Het rigoureuze evaluatieproces van het Fosway 9-Grid™ rapport, dat interviews met klanten, data-analyse en demo’s omvat, heeft VONQ’s positie als strategisch leider wederom bevestigd.

Als Europa’s nummer 1 HR-analist brengt Fosway jaarlijks zijn 9-Grid™ for Talent Acquisition uit om organisaties te helpen leveranciers van HR-technologie beter te vergelijken. Hierdoor kunnen bedrijven beter geïnformeerde investeringen doen op basis van het potentieel & de prestaties, de aanwezigheid, de totale kosten en het traject van de oplossing.

Volgens Fosway zijn Strategisch Leiders de bedrijven die een rijk pakket aan mogelijkheden bieden in een breed scala aan functies, en die consequent kunnen voldoen aan de behoeften van complexe enterprise-klanten. Het gaat daarbij echt om bedrijven die vooroplopen in zowel hun huidige prestaties als hun toekomstig potentieel. Volgens Fosway heeft VONQ bewezen in staat te zijn een hoog niveau van innovatie, klantimpact en waarde te leveren in vergelijking met alternatieven in de markt.

“Deze erkenning onderstreept onze toewijding aan het succes van onze klanten. We zijn gericht op het leveren van innovatieve, klantgerichte oplossingen, gebruikmakend van Gen-AI om unieke wervingsuitdagingen succesvol uit te voeren. “Het behouden van onze positie als Strategisch Leider bevestigt dat onze recruitment marketing technologie wereldwijde ondernemingen voorziet van de intelligentie, automatisering en ervaring die nodig zijn om snel de juiste talenten aan te trekken, te identificeren, te binden en aan te nemen.” aldus Ritu Mohanka, CEO van VONQ.

“Talent Aantrekken en Boeien in 2024 is een complex en competitief veld. Bedrijven richten zich sterk op consolidatie-inspanningen, met intense concurrentie in zowel het matchen van kandidaten als employer branding,” zegt David Wilson, CEO bij Fosway Group, ”Strategische, datagestuurde wervingscampagnes zijn cruciaal voor het positioneren van bedrijven als topwerkgevers. VONQ’s positie als Strategic Leader toont hun voortdurende uitmuntendheid en innovatie in het helpen van klanten en partners om aan deze kritieke behoefte te voldoen.”

VONQ’s benoeming tot Strategisch Leider is het bewijs van de op maat gemaakte, gebruiksvriendelijke oplossingen die specifieke wervingsuitdagingen en – doelen aanpakken. Door prioriteit te geven aan de behoeften van de klant, zorgt VONQ consequent voor het succes van haar klanten.

Toegewijd aan het leveren van toonaangevende HR Tech oplossingen, innoveert VONQ voortdurend om te voldoen aan de veranderende eisen van de klant, om er zo voor te zorgen dat zij de tools hebben om wervingsstrategieën te optimaliseren en een voorsprong op de concurrentie te behouden.

In deze cruciale tijd van transformatie op het gebied van talentacquisitie is het van belang dat bedrijven investeren in de juiste technologie waarbij ervaring en innovatie voorop staan.

Fosway 9-Grid™

Fosway Group is Europa’s nummer 1 HR-industrieanalist. De Fosway 9-Grid™ biedt een unieke beoordeling van de belangrijkste learning- en talent supply options voor organisaties in EMEA. De analyse is gebaseerd op uitgebreid onafhankelijk onderzoek en inzichten van Fosway’s Corporate Research Network, bestaande uit meer dan 250 organisaties, waaronder BP, HSBC, PwC, RBS, Sanofi, Shell en Vodafone. Bezoek de website van Fosway op www.fosway.com.

VONQ

VONQ optimaliseert de werving middels uitgebreide recruitment marketing technologie, die de manier waarop bedrijven talent aantrekken en behouden, transformeert. VONQ richt zich  op de juiste kandidaten. De oplossingen van VONQ omvatten automated multi-posting en het voeren van employer branding campagnes middels het beheer van social media campagnes, programmatic advertising en een Direct Apply-functie, waarmee sollicitanten met één klik kunnen solliciteren op job boards of social media waarmee hun informatie direct beschikbaar is binnen het ATS, wat een soepele candidate experience garandeert.

VONQ’s AI Kopilot verbetert de efficiëntie door sourcing, profielbeoordeling en het plannen van sollicitatiegesprekken te automatiseren. Bedrijven kunnen de oplossingen van VONQ rechtstreeks gebruiken of integreren in meer dan 35 systemen voor het volgen van sollicitanten en efficiënter kwalificeren van kandidaten .

Met het hoofdkantoor in Rotterdam en kantoren in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, wordt VONQ erkend als een “Strategic Leader” in de Fosway 9-Grid™ voor Talent Acquisition.

Voor meer informatie, bezoek www.vonq.nl of volg ons op LinkedIn.

Media contact:
Kirsten Klatt
Global Head of Marketing, VONQ
kirstenklatt@vonq.com
www.vonq.nl

Interesse in meer?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Door je aan te melden, ga je akkoord met ons Privacybeleid en geef je toestemming om nieuwsbrieven te ontvangen.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wervingsbehoeften? Laat ons praten!

✔️ Gegevensgestuurde vacatures
✔️ Toegang tot +5000 vacaturebanken
✔️ Meer gekwalificeerde sollicitanten

Neem nu contact met ons op en profiteer vandaag nog van onze uitgebreide wervings-marketingdiensten.

Het maakt niet uit of er 30 of 3000 talenten nodig zijn of dat er een zeer speciale wervings uitdaging moet worden aangegaan – wij ondersteunen u met onze datagedreven en geautomatiseerde oplossingen. Neem nu contact op en laat u vrijblijvend adviseren door onze experts!

"*" geeft vereiste velden aan

Door dit formulier in te dienen, ga je akkoord met ons privacybeleid en stem je in met het ontvangen van productupdates en informatie over VONQ volgens onze algemene voorwaarden.
Hidden

Are you an analyst?
Sign up & don't miss our latest VONQ news!

Melden Sie sich jetzt für den VONQ-Newsletter an und freuen Sie sich über spannende Neuigkeiten aus der Recruitment-Welt und zu unseren innovativen Produkten.

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Die aktuellsten Recruitment News, direkt in Ihrem Postfach.

Durch die Anmeldung stimmst du unserer Datenschutzrichtlinie zu und erklärst dich mit dem Erhalt von Newslettern einverstanden.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

The latest recruitment news, right in your inbox.

Register below for the VONQ Newsletter and get the latest global recruitment marketing insights.

By signing up, you agree to our Privacy Policy and consent to receive newsletters.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Het meest relevante nieuws van de recruitment wereld, direct in uw inbox.

Meld u hieronder aan voor de VONQ-nieuwsbrief en ontvang wereldwijd de nieuwste inzichten in recruitment marketing.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Nieuwsbrief voor analisten en invloedrijke personen